herman-anja-bali.reismee.nl

Aankomst in Bangkok

Vandaagis dan eindelijk de dag waar wezonaar uitgekeken hebben. Vanaf Schiphol vliegen we met Finnair, via Helsinki, naar Bangkok.
Na een vlotte overstap op Helsinki vliegen we door tot Bangkok waar we om 7.05 lokale tijd landen.
We weten de weg dus zijn vlotjes bij de lokale bus die ons naar KhaoSan road brengt. Hier hebben we een hotel geboekt voor de eerste 2 dagen, Dang Derm hotel met rooftop zwembad en uitzicht op het Grand Palace. We kunnen nog niet in onze kamer dus gaan we lekker van Bangkok genieten te beginnen met een vers mangosapje en een Thaise massage.
De Thaise massage was voor mij een heerlijke ervaring alleen bij Herman pakte het nietzofijn uit en had hij na de massage behoorlijk last van zijn nek.
Terug lopend naar het hotel werden we verleid door de heerlijke geuren van de Thaise keuken en bestelde we ons eerste bordje Pad Thai.....
Inmiddels konden we in onze kamer, een heerlijkheid, kingsize bed, lekkere douche kortom genieten.
Door de nachtvlucht waren we behoorlijk moe en besloten we de middag lekker aan het zwembad door te brengen.
''s avonds tuktuk naar Patpong genomen, de drukte van de markt en alle mensen zorgt ervoor dat we met een uurtje hier weer weg zijn en naar ons hotel terug gaan. We zijn zo moe dat we in een soort coma in slaap vallen en maar liefst tot 10.30 door slapen.

Saskia

Hele fijne vakantie☀️

Ingeborg

Geniet ervan. Veel plezier. Maak mooie herinneringen. Xx

Wies

Heb een fantastische tijd in het prachtige Bangkok en Thailand ?