herman-anja-bali.reismee.nl

Naar Khao Sok

In alle vroegte, 6.30 uur, vertrokken we via Surat Thani, richting Khao Sok. Bij de overstap in Surat Thani moest eerst wat heen en weer gebeld worden maar gelukkig bleek alles in orde en konden we mee. De jonge chauffeur had er zin in en wist het gaspedaal goed te vinden. Voordat we vertrokken was er een inspecteur geweest die ons vertelde dat wij de veiligheidsriem om moesten doen, ik denk dat deze inspecteur de rijstijl van onze chauffeur kende. Met zweethandjes vlogen we over de weg. Een efteling attractie is er niets bij.
Om 12.30 arriveerden we bij het eindpunt, we hadden al een accommodatie geboekt en er stond een meneer met een pickup truck ons op te wachten. De rugzakken werden ingeladen en wij klommen erbij. Dit was voor Herman een bucket list dingetje, hij ging er helemaal van glunderen. Het ritje duurde maar kort maar was wel fun. De aankomst bij  Jungle hut resort was overweldigend, mooie hutjes op palen omgeven door prachtige natuur.
Op loop afstand waren wat winkeltjes en restaurantjes. We besloten te lunchen aan de rivier. Ondertussen begon het keihard te regenen.
Maar wij genoten van de heerlijke Thaise lunch.
Toen het weer droog was deden we nog wat inkopen voor de tocht van morgen, wat makkelijke schoentjes, waterdichttasje voor de mobiel en anti muggen spray.
We namen een Thaise massage en aten bij een pizzeria.