herman-anja-bali.reismee.nl

Ao Nang

Door de gezellige avond van gisteren moet ik noodgedwongen iets langer in bed blijven liggen dan voornemens. Herman vermaakt zich met een ochtendwandeling over het strand, thaise massage(de beste tot nu toe!) en een ontbijtje.
Hij heeft ook een zwaar hoofd en terwijl ik niet aan eten moet denken gaat hij een bordje spaghetti eten. Na de lunch ga ik ook mee wandelen, heerlijk langs het strand. Een mango sapje blijkt een goed idee en ik ga mij gelukkig steeds beter voelen. We hebben een paar flinke buien maar de temperatuur blijft hier altijd lekker.
Aan het einde van de middag springen we de zee in voor een duik. De temperatuur van het zeewater kan je het beste vergelijken met lauwe soep.
Na de duik in de zee ga ik langs de kapper om mijn haar te laten wassen en föhnen. Herman laat een pedicure behandeling doen, tenminste dat was de bedoeling maar deze mevrouw ging alleen maar nagels knippen.....tja, dat kan natuurlijk ook.
In de winkeltjes langs de boulevard hebben we nog wat souveniers gekocht en daarna weer bij de Mexicaan gegeten. Dat was gisteren zo lekker geweest dat we dat gewoon nog een keertje wilden. Geen alcohol vandaag! ?
Terug in de hotel kamer ga ik lekker mijn blog schrijven en gaat Herman ff geld pinnen.
Morgen vertrekken we met de boot naar Koh Phi Phi. #zinin

Reacties

Reacties

Louise

Echt leuk je verhalen te lezen ...... het is gewoon meegenieten... ???

hennyreemer@hotmail.com

Ha nog even terugkomen op gisteren "Sprinkhanen" ook dat vind ik moedig.
zo als ik het lees verder puur genieten samen.

Iris

Heerlijk om te lezen! Voor ons weer een inspiratie voor volgend jaar. Geniet ervan!!!

Ronald

Ik lees ff een paar dagen achter elkaar, maar wat een mooie reis maken jullie. Gedurft , want afhankelijk van de plaatselijke bevolking en het wegblijven van giftige dieren. Super mooi beschreven. Alsof je als lezer, er zelf bij bent Veel plezier nog kanjers.??

Wies

Oeps, iets te veel gedronken. Maar dat overleef je ook wel weer nietwaar. Gelukkig toch nog een fijne dag gehad! Veel plezier op Koh Phi Phi!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!