herman-anja-bali.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Op 24 oktober 2019 vertrekken wij naar het fijne Thailand. We starten in Bangkok en hebben vanaf daar niets gepland....we gaan waar de wind ons brengt.....

Lees gezellig met ons mee en beleef alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Mijn vadertje van 88 leest ook met dit blog mee, zo blijft hij precies op de hoogte van onze reis. Af en toe zal je best een reactie van hem lezen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Herman & Anja

Reacties

Reacties

Ilse

Ja ja onze pap doet ook mee op de pc

Pap

Lieve Anja en Herman hier alles goed jullie reis verslag gelezen de reis is goed verlopen en het is weer genieten als ik het zo lees en dat vol houden dacht ik zo .Liefs van Pap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!